.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
244 شهروند گيلاني در 4 ماه نخست امسال كشته شدند

فرمانده پليس راه گيلان از وقوع 3 هزار و 516 فقره تصادف در جاده‌هاي استان طي چهار ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در اين حوادث يك‌هزار و 407 نفر مجروح و 244 نفر كشته شدند.

غلامرضا سيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به وضعيت تصادفات رانندگي در جاده‌هاي گيلان افزود: در مدت مذكور وقوع تصادفات 26 درصد افزايش داشت.
وي مجروحان حوادث رانندگي جاده‌هاي استان را يك‌هزار و 407 نفر اعلام كرد و اظهار داشت: گيلان در اين زمينه نسبت به سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.
سيري خاطرنشان كرد: در چهار ماه نخست امسال 244 نفر در حوادث رانندگي استان كشته شدند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزايش داشته است.
وي وضعيت تصادفات و آمار كشته‌هاي رانندگي در تير ماه را بسيار نگران‌كننده خواند و تصريح كرد: در اين ماه 79 نفر در حوادث رانندگي كشته شدند كه 13 درصد افزايش داشته است.
رئيس پليس راه گيلان بيشترين تصادفات در تير ماه امسال را در جاده‌هاي روستايي و فرعي عنوان كرد و گفت: بالغ بر 67 درصد تصادفات در جاده‌هاي فرعي و روستايي رخ داده است.
سيري محور آستانه اشرفيه به لشت‌نشا با هفت كشته را داراي بيشترين آمار كشته‌هاي تصادفات رانندگي بيان كرد و گفت: اين مسير پر خطرترين محور در تير ماه بود.
وي سرعت غيرمجاز، خستگي و خواب‌آلودگي را مهم‌ترين عامل در وقوع تصادفات مذكور و كشته شدن افراد در اين حوادث ذكر كرد.
فرمانده پليس راه گيلان با اشاره به عملكرد مثبت و موثر مديريت اورژانس استان گفت: با توجه به افرايش وقوع تصادفات و 22 درصدي تعداد مجروحان، عوامل اورژانس در جاده‌هاي اصلي و فرعي مهم و ارتباط خوب و تنگاتنگ با پليس راه و نيز انتقال صحيح و به موقع مصدومان به مراكز درماني داشتند.
سيري با بيان اينكه در چهار ماه نخست امسال 17 درصد مصدومان ناشي از تصادفات جاده‌اي گيلان جان خود را از دست دادند، افزود: در مدت مشابه سال گذشته اين رقم، 21 درصد بود.
وي استفاده از سيستم‌هاي نوين ترمز را موجب جلوگيري از تصادفات دانست و اظهار داشت: سيستم‌هاي ترمز مانند EBD _ ESP _ ABS با افزايش پايداري و فرمان‌پذيري در زمان حادثه تا 40 درصد از بروز تصادفات جلوگيري مي‌كند.
رئيس پليس راه گيلان با اشاره به نقش تكنولوژي در كاهش حوادث و اهميت ترمز در سيستم خودرو تصريح كرد: سيستم ABS يا همان سيستم ترمز ضد قفل است كه هنگام قفل كردن چرخ‌ها فشار ترمز را براي افزايش كارآيي سيستم ترمز كاهش مي‌دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.